AoNang

Ar nu tillbaka i AoNang, Krabi i nagra dagar med tjejerna! Vadret har varit sadar men eftersom jag ar numera valdigt less pa sol och bad men fargen borjar komma tillbaka lite grann iaf! Tiden i Australien gjorde Frida och mig inte bleka men mycket av fargen forsvann.

I fredags sa akte jag for 100 dagar sedan och Tese/Helena for 50 dagar sedan sa vi lyxade till det med Swensens glass. SJUKT god glass! Frida vet ;)

Nej nu blir det filmdags innan det blir det dagliga nattsnack med Pallan!

God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Britt

kom gärna hem blek för då är du som oss, tror nog att du är brun o fin. Måste fråga vad/vem är Pallan.

Nyfiken i en strut.

2009-03-09 @ 18:56:39
Postat av: Frida

Är jag lite avundsjuk på att ni får äta swensens-glass?? JA!

2009-03-11 @ 15:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0