phiphi

Ar nu pa phiphi! Jatte fint har och vi trivs valdigt bra forutom alla bett. Tese och jag  har fatt jatte konstiga bett pa fotterna och benen.
Imorgon aker vi ut pa batresa over dagen till grannoarna.. Ska bli extra roligt med bambuon for dar gifte sig Maria och Lars.

Fridas paket ar det nagon dare till tjuv som snott och nu haller vi tummarna att paket kan sparas upp sa hon far tillbaka alla saker.

Australien narmar sig vilket ska bli bade valdigt roligt och skont.. Miljoombyte och matombyte. Haha! Traffar aven upp britterna i Sydney! Sa sysselsatta blir vi nog allt dar nere.. Nadja har skickat mejl med all fakta man kan tanka sig behova sa vi blir inte helt lost! :)

Lite daliga pa att skriva men det ar alltid massor med mejl som ska det ska svaras pa och skickas osv. Men vi ska bli battre! :)

Hoppas allt ar bra med er dar hemma.
Kram fran en paketlos Frida och en prickig Zara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag var det riktigt roligt med skype,för jag fick se er båda, bruna o fina. Känner mig verkligen som en blekfis. Ha en bra båtresa i morgon och nästa dag är det din födelsedag. Kramar Britt

2009-01-25 @ 14:12:29
Postat av: Sarah

Hej gumman, Förlåt att jag inte infann mig vid datorn i dag, jag var på en utställning. Ville verkligen prata med dig. Men du får jätte gärna svara på mitt mail:) hihi. Hoppas paketet kommer till rätta. Jag saknar dig super mycket. Hoppas du svarar på mitt mail=)

Love you<3

2009-01-25 @ 21:23:20
URL: http://saarahdunsberg.blogg.se/
Postat av: Britt

GRATTIS ZARA, Ha en riktig bra födelsedag vännen, tänk att du fyller 20, ja det var ett tag sedan en annan var det. Puss Mamma.

2009-01-27 @ 06:06:31
Postat av: Far

Grattis på 20 årsdan

hoppas att det blir en trevlig dag (natt)

önskar far.

2009-01-27 @ 12:22:12
Postat av: Yasmine

Grattis på din stora dag jag skulle gärna vara där o fira med di men det får vänta tills du kommer hem.Jättekramar från mig Yasmine

2009-01-27 @ 13:44:39
Postat av: Anonym

Grattis Zara på födelsedagen.Är rädd om dig.

Önskar Mormor Morfar

2009-01-27 @ 15:34:12
Postat av: Shalony

GRATTIS MIN VÄN PÅ DIN 20-ÅRSDAG. Svara gärna på mitt mail om du får tid på fb. NJUUUT och gör något EXTRA mysigt idag.pusspuss. /s

2009-01-27 @ 16:38:34
Postat av: Fanny

GRATTIS på födelsedagen älskling. Hoppas du har haft och får en super bra dag. Tänker på dig i massor! PUSSPUSS

2009-01-27 @ 20:24:49
URL: http://feni.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej, jag fick länken av mamma Britt idag. Grattis och hoppas du hade en bra födelsedag, kram Anki

2009-01-28 @ 10:43:53
Postat av: Anonym

2009-01-31 @ 20:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0