Min fodelsedag

Hej allihopa! Forst vill jag tacka for alla gratulationer jag fick pa min stora dag! TACK :)
Hade en riktigt bra dag fran morgon till morgon! Som Frida skrev i forra inlagget sa vacktes jag pa morgonen med paket och tomtebloss som ocksa var en fodelsedagspresent fast hemifran, Shalony tack :) Fick en jatte fin skjort/tunika av tjejerna
Mamma skickade ner en vinflaska, en gigantisk flaska. Haha!
Blev en dag pa stranden for att sedan ga pa fotmassage, var det skont? Nej verkligen inte. Tese och jag skrek nastan! Haha!

Pa kvallen drack Frida och jag lite vin for att sedan ga och kaka med tjejerna och med svalls grabbarna. Kakade pa varat stammis stalla Cosmic, ett italienskt stalle som alltid var knockfullt! Vi tjejer skippade foratten och tog en fordrink istallet,  haha och sedan blev det paella. Jatte god med massor av musslor, blackfisk, rakor osv.. Sitter och pratar med Tese da de slacker ner stallet, fragar fragande, Stanger dem nu?!
Da borjar hela stallet sjunga och personalen kommer med efterratt med ljus i! Tur att jag ar ratt brun sa mina roda kinder inte syntes! Haha :)
Sedan blev det fest natten lang..

Vi har iaf tagit oss fran PhiPhi och ar nu pa Ko Lanta. Bor pa ett fint hotell med pool.. Billigt ar det ocksa, 30 kr per skalle och da har vi varsin sang! Vi klagar absolut inte. Speciellt eftersom vi nu vet att det ar antingen sandloppor eller havsloppor som bitit oss sa vi haller oss vid poolen nu i nagon dag.

Hoppas allt ar bra med er hemma!

Ps. Snorklade pa phiphi, sag en haj! Jatte haftigt! :D


Mammas vinflaska
Jag vid efterattsoveraskningen
Tog en massage vid havet igar, inte fy skam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0