Still in Sydney

Hej!

Det regnar fortfarande i Sydney. Men vi vantar pa battre tider. Dock sa finns det inte sa mycket att gora har nar det regnar. Eller det finns det sakert men vi vet inte vad bara :) Idag har vi inte gjort nat speciellt. Vi var i alla fall och at en stor kottbit pa ett stalle alldeles i narheten av vart hostel. Jag, Zara och Ben.

Under vara dagar har i Sydney sa har vi saklart sett det kanda operahuset i bade adgtid och nattid. Valdigt fint maste jag fa saga. Vi har vandrat runt i Hyde park och i Bothanical garden. Det ar en jattefin park med alla olika sorters vaxter och blommor. Det finns aven jattemanga annorlunda faglar dar. Samt 1000 fladdermoss som harjar dar i traden. Och sa finns det bankar alldeles vid havet dar man kan sitta och ta det lungt. Och faglarna ar inte ett dugg radda utan dom gar fram till en hur som helst. Dock sa ar ju jag (Frida) livradd for faglarna i sig. Men vissa ar valdigt fina!

I morgon ska vi forsoka ta farjan till Manly aven om det blir daligt vader. Kan inte ga omkring och vanta langre. Sa vi aker dit och ser oss omkring for en dag.

For ovrigt sa splittrar Zara och jag pa oss nu. Zara aker upp langs kusten och jag stannar har i Sydney for mig sjalv ett tag. Hemresan ar dock hemlig an sa lange. Men jag tror jag kommer klara mig utmarkt har i Sydney. Har ju trots allt skaffat mig nagra vanner..

Hejda!

Kommentarer
Postat av: veronica

Tack så jätte jätte mycket för vykortet tjejer :) det har ju som sagt varit lite tungt på sista tiden men det fick mig att inse vilka fina vänner jag har down there. Läste att ni hade fått lite hemlängtan när ni var på IKEA men den kommer och går och vi här hemma består ;) Gör nu det bästa av tiden som är kvar för er :) Kram på er!

2009-02-16 @ 08:56:37
Postat av: elin

varfor sarar ni pa er? ska zara aka upp helt sjalv elelr ? na nu far ni allt forklara lite till! :D

2009-02-16 @ 19:14:53
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0