Sista dagen i Sydney

Idag ar min sista dag i Sydney (Zaras), aker till Fiji imorgon dar det forhoppningsvis ar battre vader. Har haft otur med regn och kyla hela veckan nu!
Anledningen till att vi delar upp oss ar att jag vill se mera, nar det ar daligt vader sa finns det inte sa mkt att gora har men pengarna gar anda vilket gor att jag maste rora pa mig. Aker till Fiji med en kompis vi traffat pa Bali och stannar dar en vecka minst, Sedan aker jag tillbaka till Thailand och moter upp Tese, Helena och Pauline innan jag beger mig hemat igen!
Vi har nu varit pa resande fot tillsammans i 83 dagar sa det kommer bli tomt utan Frida! Men nar en vill ha sno och en vill verkligen inte ha sno sa gar det inte att gora sa mycket at saken! ;)

Igar traffade vi Gustav, Chrisse och Robin en stund! Jatte kul att se nagra vanliga sjalar hemifran! :) Blev valdigt sugen pa skydiving men far ta det en annan gang! Man kan inte gora allt!

Hoppas allt ar bra med er dar hemma!
Kram



Som ni ser pa bilderna ar vadret gratt och trist! Sa finast var operahuset pa kvallstid! Kottbullar och annat gott koptes pa IKEA, allt var riktigt gott! :)  Frida ar som manga vet radd for faglar, i ena parken hade hon alt for manga vanner ;P


Kommentarer
Postat av: Britt

usch,vad äckligt med fladdermössen.Vilken otur ni hade med vädret, solen verkar komma när Frida var ensam.

2009-02-20 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0