Resor hit och dit

Ah sa less jag ar pa detta resande som medfor vantande. Startade farden mot Thailand idag vid 1 tiden och sitter nu i Australien sedan 17 och vantar pa flyget mot Kuala Lumpur. Dar ar vantetiden ca 10 timmar innan jag far ga pa flyget mot Phuket. Jag tycker ganska synd om mig sjalv just nu. Att jag ar i min ensamhet hjalper inte! Men vet att Frida gjort sammasak sa jag ska inte klaga :)
Men jag kan saga det att jag VALDIGT garna skulle vara hemma i Sverige trots snostormar och kyla. Dar finns iaf varme i hushallen och ni!

Missar iaf sista baten till Phiphi, jaa jag ska tillbaka dit trots bet osv. Tjejerna ar dar och jag trivdes sa det gor itne sa mycket.

Skot om er! Vi hors nar jag ar i Thailand :)

F. Tanker pa er alla, finns inte sa mkt man kan saga i dessa stunder.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, fina du! :)

2009-03-01 @ 19:06:56
URL: http://feni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0