Koh Lanta is niiice

Skriver nu ett kort inlagg for att beratta vad som hander harnast. Pa onsdag aker vi buss och tag upp till Bangkok. Kommer fram dit kl 9 pa torsdag morgon. kl 21.15 gar flyget till Australien, Adelaid och dit kommer vi fram kl 13.00 pa fredagen. Sa vi har en del resande framfor oss!

Vi trivs bra har pa Lanta Riviera resort. Vi bor fint och utnyttjar poolen sa mycket vi kan. Imorgon blir sista dagen dar dock.



Har ar hajen som Zara simmade med pa Phi phi. SJalv holl jag mig borta ifran den. Nu ska jag ga tillbaka till poolen. Vi har namligen traffat en ny kompis. Alice 4 ar!

Ha det bast allihopa! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Malla

Hoppas resan gick bra :) spännande med Australien! Ta hand om er! Ikväll ska jag ha 20-års fest, synd att inte du kan vara med Frida:( Emelie sa att vi fått vykort från dig, gullig du är, tack! Vi måste prata snart, skype eller iaf msna. Puss o kram från Mallaballa! Du är saknad <3

2009-02-06 @ 09:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0