All alone in the big city


Darling harbour

Trostade mig med en glass


Igar klippte jag mig och fargade haret.

Sa nu har Zara akt till Fiji med Ben. Igar sa skulle vi ha en liten avskedskvall for varandra. Sa vi kopte en 4 liters vinbox for 55 kr. Billigt va! Satt pa varat hostel oc drack ur skalar eftersom alla glas var slut. Senare in pa kvallen sa kom grabbarna dit och hjalpte oss dricka upp den. Zara akte halv 5 i morse och jag sov till 12. Jag ar fortfarande ganska trott ma jag saga. Naja. Om några veckor sa ses vi igen och det ska vi nog klara. Dock sa ar hemlangtan10 ganger varre nu nar jag ar ensam. 
Efter jag hade vaknat sa gick jag till koket och gjorde nudlar. Verkligen INTE gott. Sen kopte jag frukt och tog en promenad ner till Darling harbour. Satt dar i solen en svang men det gick inte att sitta dar allt for lange for det var stekande hett. Nar det val ar sol har sa ar det verkligen jattevarmt. Imorgon tankte jag aka till Manly och forhoppningsvis kunna ligga pa stranden en stund. Har ju blivit alldeles likblek av att vara i regnet i snart tva veckor.

Jag saknar snon. Sa jag hoppas den inte smalter bort innan jag kommer hem. Nu ar det inte langt kvar!

Forovrigt sa behover jag jobb sa fort som mojligt. Sa om nan lasare har ett kanon jobb med jattehog lon  ledigt, sa ar jag frivillig :p

Nu ska jag fortsatta spendera tiden vid detta gratis internetcaf'e en stund. Sen ska jag val fixa nan mat eller sa..

Puss o kram fran ensamma jag.
Vanta: JAG HAR NAMNSDAG IDAG! Sa ett grattis vore inte fel...

Kommentarer
Postat av: Moster Elisabet

Vi har jättemycket snö,Såg Modo med Max i går kväll,förlust. Vi längar efter Dig också.Sköt om Dig , ses snart hoppas jag

2009-02-18 @ 07:51:56
Postat av: Anonym

Vad skont att det ar mycket sno. Ja vi ses nog snart. Ta hand om er dar borta i Djupsjo!

2009-02-18 @ 10:35:09
Postat av: Anonym

Frida, hoppas att du har det bra nu och inte känner dig övergiven. Här är det också mycket snö, usch säger jag. Gör som din moster lite hockyinfo, Timrå förlorade i går mot Djgård 4-1. Du kan väl ringa när du har kommit hem. Fasen att inte Zara fick hemlängtan till lilla mig. Kram Britt, Ps fina bilder

2009-02-18 @ 12:24:56
Postat av: Malin

Grattis på namnsdagen vännen :) Och vad fin du blev i håret! hihi. Snart snart snaart ses vi och jag kunde inte längta mer efter lilla du :) PUSS

2009-02-18 @ 14:20:36
Postat av: Malin

och btw, DU är inte likblek! Det är det vi här hemma som är ;)

2009-02-18 @ 14:21:29
Postat av: elin

hej snygging! mycket b ra val med haret!! jag saknar dig och lagg upp mer bilder!

2009-02-18 @ 18:00:38
URL: http://hitskapengarnaskickas.blogg.se/
Postat av: Britt

Sorry Frida, glömde visst att säga grattis till dig.

2009-02-18 @ 20:17:13
Postat av: Sarah

HEj tjockis och grattis sa klart!! Saknar dig ocksa och att jag itne far traffa dig na rdu kommer hem, kanns forjavligt. Haret blev skit snyggt!!!! Pusss och kram

2009-02-19 @ 14:24:47
Postat av: Agnes Källgren

Hej gumman! Va fin du var i håret! Superfint verkligen! Kram

2009-02-19 @ 17:14:16
Postat av: Frida

Ah tack allihopa. Nu saknar jag er annu mer!

2009-02-20 @ 02:49:37
Postat av: Susanne

Hej på dig och grattis i efterskott på namnsdagen! Hoppas du unnade dig något gott! Vi är just nu hos er i Sundsvall fre-sön och "våldgästar";)Kina är ensam hemma, Max har åkt till Stockholm. Jag gissar att de längtar efter att träffa dig. Det ska bli skönt att ha dig hemma i Sverige igen, även om jag förstått att du också har haft det bra där du har varit. Snö finns det i massor, så det ligger garanterat kvar tills du är hemma. Vi sitter och tittat på tv och pratar, har precis klämt i oss varsin semla. I morgon ska vi till Gärdehov och titta på 2 hockeymatcher till. Nils lag spelar SM kval. I dag har de spelat 2 matcher och vunnit båda-kul! Hoppas din resa går felfritt hem utan onödiga fördröjningar. Vi längtar efter att träffa dig- det blev ju inget i julas...:´(

Kramar från oss (Johan, Susanne och barnen)

2009-02-20 @ 19:50:57
Postat av: Sarah

Fan vad lyx med Kinas hemmalagade semlor!!!! Det saknar jag! hehe

2009-02-21 @ 17:43:02
URL: http://saarahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0